ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΑ... ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ...
#
#

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK...(ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ)

Σας μεταφέρω μερικά ρητά του Χάρρυ Κλυνν,από τη σελίδα του στο facebook,ώστε να γελάσετε λίγο μην μου πάθετε κατάθλιψη μ αυτούς που μπλέξαμε...



Tις προάλλες μπήκα σ' ένα σούπερ μάρκετ και προς στιγμή νόμισα ότι βρίσκομαι σε εκκλησία. Oι πελάτες κοίταζαν τις τιμές κι έκαναν το σταυρό τους... Mέγας είσαι Kύριε…
Ανάπηρος από το αριστερό πόδι, ζητάει ανάπηρο από το δεξί, για αμοιβαία αγορά ζεύγους υποδημάτων!
Λ. Παπαδήμος: "Αν δε με αφήσετε να κυβερνήσω θα παραιτηθώ" Κοίτα να δεις τι γίνεται! Λέγε-λέγε το πίστεψε ο καλαμοϊππευτής… Όχι Λουκά, μη μας το κάνεις αυτό… Δίπλα στο κλάμα που θα ρίξουμε, τα κλάμα των βορειοκορεατών θα φαντάζει ξεκαρδιστικό γέλιο!
Ανήμερα Χριστούγεννα στην Πλατεία Αριστοτέλους: Συναυλία συμπαράστασης υπέρ των αναξιοπαθούντων βουλευτών των 30 εκατομμυρίων και των 465 ακινήτων. Την συναυλία αγάπης θα παρουσιάσει ο Χάρρυ Κλυνν. Συμμετέχει και η Άννα Νταλάρα
Θα ανοίξει τα χαρτιά του ο νεραϊδοχτυπημένος, δε θα τα’ ανοίξει… Τζάμπα χτυπιέστε παιδιά, χαρτιά δεν υπάρχουν…
Αν το καλοσκεφτείς όλοι οι Έλληνες εργαζόμενοι απλήρωτοι είναι σήμερα… Κορόιδα πιανόμαστε που δεν κάνουμε κατάληψη στην Ελλάδα…
ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ...
«Πρέπει να σκύψει το κεφάλι η πολιτεία και να δει πως θα βοηθήσει γιατί θα ήταν πολύ μεγάλο πλήγμα στην Δημοκρατία αν κλείσει η Ελευθεροτυπία»
Θα πάρω φόρα και θα στουκάρω με το κεφάλι σε κανένα ντουβάρι! Να σκύψει λένε η πολιτεία! Τι εννοούν τώρα λέγοντας πολιτεία, ο Θεός και η ψυχή τους… Εδώ η Ελλάδα κλείνει κι αυτοί αμολάνε αετό! Στην καραακοσμάρα τους όλοι… Πλήγμα, λέει, για τη δημοκρατία… για τη δικιά τους δημοκρατία… Γιατί τη δικιά μας Δημοκρατία «μόνο στα όνειρα» που λέει και το τραγούδι…
Κακό να κλείνει μια εφημερίδα, αλλά οι εφημερίδες δεν κλείνουν, ούτε ανοίγουν μόνες τους…
Σιγά μην απαντήσει θετικά η Παπαρήγα στην πρόσκληση ενότητας της Αριστεράς που απεύθυνε ο Τσίπρας… Aυτή έχει μείνει στα παλιά... Xαμπάρι δεν πήρε τι έγινε... Αφού κάθε μέρα πηγαίνει στο περίπτερο και ζητάει την Πράβδα!
Είχαμε τους ληστές με τα μαύρα, τώρα έχουμε τις λίστες με τα μαύρα… λεφτά!
Ρε Κουτρουμάνη, μας είχατε πρήξει τα παπάρια με τις μεταρρυθμίσεις, τις διαρθρωτικές αλλαγές και τις άλλες τις τρίχες τις κατσαρές. Εσείς δεν είστε ικανοί να βάλετε τις κάλτσες σας και θα εφαρμόζατε μεταρρυθμίσεις και διαρθρωτικές αλλαγές; Άσε που κα ικανοί να ήσασταν, πάλι θα τρώγατε τα μούτρα σας… Σιγά μη σας άφηνα η διεφθαρμένη, κολλημένη στις καρέκλες με παχυλούς μισθούς πασοκοκρατούμενη κρατική μηχανή να κάνετε μεταρρυθμίσεις… Τις είδαμε τις μεταρρυθμίσεως σας, αιματορουφηχτική φορολογία, θανατηφόρες μειώσεις μισθών και συντάξεων και όποιον πάρει ο χάρος… Καλά ρε, φιλότιμο δεν έχετε να πάτε σπίτια σας; Αφού ήσαστε για τα μπάζα! Τόσο γλυκειά είναι η γ@&^$#*! Η καρέκλα;
Καληνύχτα αδέρφια, καλό ξημέρωμα... Και μην ξεχνάτε, η διακυβέρνηση της χώρας είναι αρκετά σοβαρό πράγμα για να το εμπιστευόμαστε στους πολιτικούς...
Καληνύχτα αδέρφια, καλό ξημέρωμα… Και μην ξεχνάτε, επιστήμονες της NASA προκειμένου να μελετήσουν τα όρια της αντοχής του ανθρώπου, ζήτησαν δείγμα Έλληνα συνταξιούχου.
Και τώρα το καλό...
AΛΛHΛOΓPAΦIA

Αγαπητέ Xάρρυ
Είμαι 38 ετών από τον Εύοσμο, εργένης και μένω μόνος μου. Μαγειρεύω μόνος μου, καθαρίζω το σπίτι μόνος μου, πλένω και σιδερώνω μόνος μου, μαντάρω τις κάλτσες μου μόνος μου, γενικά κάνω όλες τις δουλειές του σπιτιού μόνος μου. Oι φίλοι μου μου λένε ότι είναι καιρός να παντρευτώ. Νομίζετε ότι μου χρειάζεται γυναίκα;

Αγαπητέ φίλε
Δε νομίζω ότι σας χρειάζεται γυναίκα, μάλλον άνδρας σας χρειάζεται.
http://www.facebook.com/harry.klynn
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: