Το πολύ κιμπαριλίκι μας έφαγε...
Μπορεί να έμεινε στα χαρτιά η πραγματική εκμετάλλευση του πρώην ανατ. αεροδρομίου του Ελληνικού, ωστόσο, ο Ισπανός αρχιτέκτονας Χοσέ Αθεμπίγιο πληρώθηκε αδρότατα, απλά και μόνο για την εκπόνηση του master plan
Πριν δύο χρόνια ο Γιώργος Παπανδρέου υποδεχόταν στην Αθήνα τον πολυβραβευμένο Καταλανό πολεοδόμο Χοσέ Αθεμπίγιο,
προκειμένου να μας δώσει τα φώτα του για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, στα πλαίσια και του μνημονιακού σχεδίου για τις αποκρατικοποιήσεις.
Πριν δύο χρόνια ο Γιώργος Παπανδρέου υποδεχόταν στην Αθήνα τον πολυβραβευμένο Καταλανό πολεοδόμο Χοσέ Αθεμπίγιο,
προκειμένου να μας δώσει τα φώτα του για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, στα πλαίσια και του μνημονιακού σχεδίου για τις αποκρατικοποιήσεις.
Ως προσωπικός φίλος του πρώην πρωθυπουργού, ο κ. Αθεμπίγιο θα αναλάμβανε σύμβουλός του και μάλιστα, αμισθί όπως αρχικά είχε αποφασιστεί τότε, προκειμένου να εκπονήσει σχετική μελέτη για την σωστή εκμετάλλευση του χώρου.
Ο Καταλανός πολεοδόμος, διάσημος για τις παρεμβάσεις του στη Βαρκελώνη και το "θαύμα του 1992", θεωρήθηκε ως η ιδανική επιλογή, που θα έδινε ένα "κοσμοπολίτικο αέρα" στο project.
Μόλις την Τρίτη το βράδυ και από επίσημα χείλη, μάθαμε ότι τελικά το αμισθί πήγαινε μόνο στο σύμβουλος, καθώς το περιβόητο master plan του αρχιτέκτονα για το πρώην αεροδρόμιο αποδείχτηκε μια καλοπληρωμένη δουλειά μεταξύ "φίλων".
Αυτό που είναι εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι το εκπονηθέν σχέδιο δεν είναι σαφές ότι θα υιοθετηθεί από την ελληνική κυβέρνηση, με αποτέλεσμα τα 180.000 που πλήρωσε το Ελληνικό Δημόσιο να είναι "αέρας".
http://news247.gr
Ο Καταλανός πολεοδόμος, διάσημος για τις παρεμβάσεις του στη Βαρκελώνη και το "θαύμα του 1992", θεωρήθηκε ως η ιδανική επιλογή, που θα έδινε ένα "κοσμοπολίτικο αέρα" στο project.
Μόλις την Τρίτη το βράδυ και από επίσημα χείλη, μάθαμε ότι τελικά το αμισθί πήγαινε μόνο στο σύμβουλος, καθώς το περιβόητο master plan του αρχιτέκτονα για το πρώην αεροδρόμιο αποδείχτηκε μια καλοπληρωμένη δουλειά μεταξύ "φίλων".
Αυτό που είναι εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι το εκπονηθέν σχέδιο δεν είναι σαφές ότι θα υιοθετηθεί από την ελληνική κυβέρνηση, με αποτέλεσμα τα 180.000 που πλήρωσε το Ελληνικό Δημόσιο να είναι "αέρας".
http://news247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου