ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΑ... ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ...
#
#

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΠΑΖΑΡΙΑ ΕΚΕΙ,ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΕΔΩ...

Την ώρα που αυτοί παζαρεύουν, οι νέοι ψάχνουν για ένα μεροκάματο...

Την ώρα που οι εντολοδόχοι της τρόικας και του ΔΝΤ ψάχνουν τον κατάλληλο εκκαθαριστή για το ξεπούλημα της Ελλάδας, τα αποτελέσματα της πολιτικής τους χτυπάνε κατευθείαν στο ψαχνό.

 Νέοι άνθρωποι σε πλήρη απόγνωση. Κι όμως, από αυτούς θα το'βρουν.

Τα σχόλια φαντάζουν άχρηστα, περιττά και λίγα.

Να φύγουν τώρα αυτοί που παζαρεύουν το μέλλον μας. Είναι ότι καλύτερο μπορούν να προσφέρουν. Παραθέτω αυτούσια την ηλεκτρονική επιστολή που έλαβα. Τα στοιχεία της συναδέλφου δεν δημοσιεύονται μετά από παράκλησή της....


Ονομάζομαι Ν. Π. είμαι κάτοχος δύο πτυχίων και φυσικά άνεργη.Το 1995 πήρα το πτυχίο από το τμήμα ΦΠΨ της Φιλοσοφικής ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

Ασχολήθηκα με παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων και σε διάφορες θέσεις εργασίας π.χ. πωλήτρια σε διάφορα καταστήματα προκειμένου να έχω κάποια ασφάλιση.

Το 2007, αποφάσισα να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις στο Παιδαγωγικό τμήμα, εφόσον οι δάσκαλοι εξασφάλιζαν μία θέση εργασίας.

Πράγματι, πέτυχα πρώτη σε 300 άτομα, που εξεταζόμασταν.Πήρα το πτυχίο μου τον Ιούνιο του 2010, και το Σεπτέμβριο, προσλήφθηκα ως αναπληρώτρια.

Η χαρά και η ικανοποίησή μου, ήταν μεγάλη, διότι επιτέλους μετά από τόσους αγώνες βρήκα στον τομέα μου δουλειά.

Δυστυχώς φέτος, με τις συγχωνεύσεις σχολείων, με πήρε η μπόρα και μένα.Είμαι άνεργη και ψάχνω οποιαδήποτε δουλειά,προκειμένου να εξασφαλίσω τα προς το ζην.Ζω με τους γονείς μου στο χωριό, ονομάζεται Κοιλάδα-Αργολίδας.

Οι γονείς μου, είναι συνταξιούχοι του ΟΓΑ, σπούδασαν τρία παιδιά και τώρα ο πατέρας μου είναι τυφλός από σακχαρώδη διαβήτη. Ενός κακού μύρια έπονται. Δεν θ'ελω να κλαίγομαι, ούτε με φοβίζει η δουλειά, αρκεί να υπάρχει.

Από το 1996-2007, ήμουν στην Αθήνα, εκεί εργαζόμουν, διότι στο χωριό, δεν έβρισκα κάποια απασχόληση.

Συνέδεσα χτες μάλιστα το Ιντερνετ, προκειμένου να ψάξω εντατικά μία θέση εργασίας. Αν βγάζω το ενοίκιό μου δεν έχω πρόβλημα να δουλέψω και καθαρίστρια. Συγνώμη για την πολυλογία μου.

του Χρήστου Κυργιάκη
http://wwwaristofanis.blogspot.com/2011/11/blog-post_9874.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: