ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΑ... ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ...
#
#

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΑΥΓΟ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙ

Το οτι τελευταια δεν εχω και πολυ ορεξη για ριξιμο κυβερνησης και και αλλα τετοια διαφορα το χετε καταλαβει μαλον...(...και μαλον και οι υπολοιποι οι ελληνες δεν εχουν ορεξη απ οτι βλεπω..)

Για να μην νομιζετε λοιπον οτι εχω πεθανει και δεν σας το ειπα, ανεβαζω μια αναρτηση ωστε να δηλωσω παρων και ολοζωντανος...

Παρακατω σας εχω ενα βιντεακι απιστευτο.Ενας τυπος βαζει μεσα σ ενα μπουκαλι  ενα ολοκληρο αυγο χωρις να το σπασει...Κι ομως γινετε! Δειτε το.


3 σχόλια:

Lina είπε...

χαχαχχαχαχα, το καναμε σαν πειραμα και στη σχολη!

Άκου να δει τι γίνεται: Ζεστάινεις το μπουκάλι, έτσι ο αέρας μέσα του διαστέλλεται και γίνεται πιο αραιός, άρα και με μικρότερη πίεση.

Βάζεις ένα αβγό στο σ΄τομιο. Το αβγό δέχεται μικρή πίεση από κάτω (αφού ο αέρας είναι μικρότερης πίεσης) και μεγαλύτερη πίεση (ατμοσφαιρική) από πάνω του. Αυτή η ατμοσφαιρική πίεση λοιπόν, το πιέζει προς τα κάτω.

Κι έτσι... μπλουμ! πέφτει μέσα!

Wicca είπε...

Μάγισσα είμαι. Τόσους αιώνες που ζω έχω δει άπειρα αυγά σε μπουκάλι. Δεν με εντυπωσίσε περισσότερο από την στάση που επιλέγεις να διατηρήσεις σήμερα απέναντι το πολιτικό σκηνικό που βράζει. Λάθος στιγμή διάλεξες απλά να δηλώσεις ότι είσαι ζωντανός. Σήμερα πρέπει να βγεις και να κάψεις τον κόσμο με όποιο μέσο διαθέτεις, κι ας είναι απλά μία καυτερή πιπεριά.

Πιπεράτος είπε...

@ Γουικα

Να περιμενετε να συνελθω...
Θα καιω πενθημερο απο δω και περα...
Παω σε κανενα αλλο μπλοκ να δω τι γινετε...Να ερθω στο δικο σου?Εχεις κανενα μαγικο να με συνεφερεις η να παω στης Κάκιας να στραγγαλισω το μυαλο μου?