ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ... ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΑ... ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ...
#
#

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΥΤΕΡΗ ΠΙΠΕΡΙΑ

Εδω και λιγες μερες,εγκατεστησα στατιστικα στο blog μου.

Βλεποντας τις εισοδους απο τις μηχανες αναζητησης παραξενευομαι και γελαω...
Θα θελα λοιπον να μοιραστω μαζι σας αυτο το γελιο διανθιζοντας τις αναζητησεις του κοσμου με δικα μου σχολια σε παρενθεση.

Θα χαρω να μου σχολιασετε και δικες σας στατιστικες με ακραιες αναζητησεις...



               

λάζαρος σεφερίδης  (Φτου φτου τ αγορι μας...) (Το Nο1 της καυτερης πιπεριας)


4 5.56% λειπω                        (λειπω λειπεις λειπει...Μαλον ο Γιωργακης ειναι.Αναρωτιεται πως τα περασαμε που ελειπε 35 μερες διακοπες...)

4 5.56% πηδατε γιατι χανομα% (γιατι χανομαι?γιατι χανομαστε?...Απ το πηδημα περιμενει να σωθουμε αυτος...)

3 4.17% ΠΑΝΟΥΣΗΣ              (χαχαχαχαχαχα ατελειωτος...)

3 4 17% θελω γυναικα θεσσαλονικη χωρις λεφτα  (...Καλως τον λαρτζ! Τον τυπο τον κυμπαρη...Τον καραμπουζουκλη...Ανεργουλινι μου δεν μπορω να κανω κατι για σενα...Μπες στο site της εκκλησιας καλυτερα...)
3 4.17% φρουτακια free usa    (κοροιδα σε οχι μαναβικες δραστηριοτητες...)

3 4.17% γυναικες για σεχ       ( βρε καλωστον... αχ διψασμενο αγορι εσυ...)

2 2.78% αντρασ σεξ για γυναικ (μ αρεσε η διευκρινηση...)

2 2.78% ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ 6 ΣΕΠΤΕΜΒ  (απανω τους αδερφια!! )

2 2.78% kayteri                            (...? ...?... καυτερη τι πασα μου? )

2 2.78% σεξ με τρεις άντρες      (...Χαλαρωσε καλη μου...εδω αλλες εναν δεν εχουν εσυ τρεις???)

2 2.78% νομοσχεδιο για τα φ    (για τα φασολακια...?φλιτζανακια...?φρουτακια...?)

2 2.78% ξεπουλημα ελλαδας    (...σε μενα γιατι ηρθες βρε παιδι μου?εγω τα βαρεθηκα αυτα αφου μυαλο δεν βαζετε απ οτι βλεπω το γυρισα στο κωμικοκοινωνικοροζ το ιστολογιακι μου...)

2 2.78% θελω σεξ με γυναικα  (θελειθελειιιι θελλλειειει λεμε!!!...Οκ οκ...Περνα στον τριτο οροφο...Τι στο καλο...Για μπουρδ...ο με περασανε?)

1 1.39% διαμαρτυριεσ για δντ (ασε καλα..διαμαρτυρεσε αργοτερα...)

1 1.39% ΛΙΜΠΙΤΟ       (ειμαι ανεβαστικο μπλοκακι τελικα...)

1 1.39% σεξ κοριτσια απο β (...απο Βολο...?Απο βουλγαρια...?Απο Βονιτσα...?)

1 1.39% ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ?  (ειρθες στο σωστο μερος αδερφε! λεγε ποσα θελεις!... )

1 1.39% πως συντηρω πιπεριες  (...με 20-30 κλικ την ημερα στη σελιδα μου σε βρισκω μια χαρα... )

1 1.39% καυτερη πιπερια.blogspot.com ..(οπς...συστημενος ο μεμπερ...)

1 1.39% πως να πω στον αντ                 (...αντ1...?αντρα μου...περιμενω παιδι?...θα σκασω! )

1 1.39% γιατι πολλοι ανθρωπ%          (...ερχονται σ αυτο το μλποκ?διοτι ειμεθα οι καλυτεροι προφανως...)

1 1.39% καλες περιοχες αθην%          (...βρε καλα εισαι στο Μπουρναζι τωρα...Αιντε λεμε...καλες  περιοχες και τριχες κατσαρες...)

1 1.39% να νοικιασεις σπιτι σε αλλοδαπο τι πρεπει %C (...να το σκεφτεις καλα...)

1 1.39% καυτερη πιπερια υγεια    (ετσι ετσι...)

1 1.39% τιτο ξεπουλημα ελλ       (...Τιτο?λαθος πορτα αδερφε!Αντι για Τιτο ΓΑΠ επρεπε να βαλεις...)

1 1.39% σεχ αντρα με αντρα εικονες ( (ρε σεις...ελεος!...να μην ξαναρθετε...Πιπερατος λεμε εδω...)

1 1.39% γυναικα ζητα ανδρας θεσσαλονικ (κοπελια ηρθες στο καταλληλο μπλοκ...τερμα τα προβληματα σου...)

1 1.39% ανθηρα          (Να χαρω εγω...!)

1 1.39% σεφεριδης λαζαρος (και παλι φτου φτου στ αγορι μας)

1 1.39% Επιδοτηση καυτερης πιπεριας  (βρε δεν πας να βρεις καμια δουλεια!Θες και επιδοτηση...)

1 1.39% γυναίκες ανδρεσ   (ολοι και ολες εδω..)

1 1.39% ανδρες μονοι ζητουν γυναικα  ( ...συνεχιστε την αναζητηση...Κανει καλο...)

1 1.39% ζωα ελληνες ξυπνατε    ( μ αρεσει...βαρεθηκαν να κοιμουνται και ηρθαν να τους ξυπνησω...)

1 1.39% (σεξ με δυο αντρες)   (...Εσυ πρεπει να εισαι η προηγουμενη...μου εκτελεσες δυο αγορια και τωρα ψαχνεις για τρια...Δεν σε προλαβαινω!!Φτου σου κοπελαρα μου! )

1 1.39% Τζίμης Πανούσης         ( τον ψαχνουν μαλον να του δωσουν λεφτα για να τα δωσει στον Νταλαρα...)

1 1.39% πως καταλαβαινει μια γυναικα οτι %C  (οτι...?οτι...?οτι εμεινε ανεργη? οτι περιμενει παιδι? μαλον δεν θα το μαθουμε ποτε...)

1 1.39% ο ωραιοτερος ανδρας του κοσμου %C (Παλι ο λεβεντης μας...φτου φτου...ειπαμε...οι ωραιοι εχουν χρεη...)

1 1.39% εργαλεια για αντρα     (....Τζουλια,Μπελουτσι,Παμελα...εχει ποικιλια...καλως ηρθες...)

1 1.39% καυτερη πιπερια πιπε%C (...καειτε ελευθερα...)

1 1.39% 2 αντρες και 1γυναικα κανουν σεξ  (....Αυτος πρεπει να ειναι ο αδερφος της προηγουμενης...)

1 1.39% σεξ με δυο γυναικε                  ( ...Κι αυτος ο ξαδερφος τους..)

1 1.39% γυναικα γαμα αντρα                (Πατριωτησσα εδω ερχονται να πηδηξουνε οχι να τους πηδηξουνε...Τραβα σ αλλο μπλοκ...)

1 1.39% συμπεριφορα προς α        (...αχαιρευτους?...αχωνευτους...?...προς Αθηναιους?...Μυστηριο...)

1 1.39% ξεπετα μιας βραδιας         (Καλως τονα τον γαμαιντερμαν...)

1 1.39% Αθήνα+καλές περιοχ       (...Αυτος να δεις που ειναι λαμογιο τελικα και μας εφαγε λεφτα δε μου το βγαζεις απο το μυαλο...)

Συνεχιζεται...

Πιπερατος

4 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Αχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααααχααχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααχααχαααααααααααχααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααχααααααααααααααχααααααααααα!τι είναι αυτά καλέ μου Πιπεράτε??ε,τους εμπνέεις παιδάκι μου,πως να το κάνουμε τώρα...χαχααααααααααααχααααααααα!καλέεεεεεε κοντέυω να πάθω,ασφυξία από το γέλιο...χααααααααααααααχαχα! οκ..(συνήλθα τώρα κάπω)χαχαχαα!ε,χαχαχα ναί,η πιό ακραία αναζήτηση που έχω δεί,σε στατιστικά του μπλόγκ μου..ήταν κάποιος που έψαχνε,(μπορεί να πέσεις κάτω από το γέλιο)...ίσως γκεί πιάτσες με γκέι πόρνες στο κέντρο της ΑΘήνας!ζζντόοοοοοοοοοοινγκ!εσένα σου φαίνεται το μπλόγκ μου,να μπορεί να δώσει τέτοιου είδους,πληροφορίες....το είδα κ έμεινα να το κοιτάω ούτε,κ γώ ξέρω πόση ώρα..πάντως το μπλογκάκι σου αναζοπυρώνει,τη σεξ.επιθυμία??(σε πειράζω βρέ!)πάντως άπαιχτο το ποστάκι..ίσως από τα καλύτερα,αστεία ποστάκια που έχω διαβάσει έως τώρα...είδες έχει κ πλάκα να βλέπεις τα στατιστικά σου πού κ πού...καλησπέρες,φιλάκια...πιπεράτα.....!!

ViSta είπε...

Μου ξύπνησες τη περιέργια... για να δω... πολύ *καθως πρέπει* τους βλέπω αυτούς που έρχονται σε εμένα... 'τα πάντα ρει' (κάποιος το έγραψε και 'τα πάντα ρειν' => πως λέμε ντρίν, και κάποιος άλλος 'ηροδοτος τα παντα ρει' => ο Hράκλητος το είπε :) είναι το top, ακολουθούν τα 'μαθήματα κολύμβησης' και 'πωσ κλεινετε το μι' (eee? το μι κλίνεται; δεν ήξερα πως έγινε το μι και ρήμα τα τελευταία χρόνια... ;)
Άλλοι ψάχνουν για 'καληνύχτα στα γερμανικά' , 'αν με αγαπάς', ή και 'διαζύγια'...

Το μόνον ελάχιστα πιο τολμηρό που βλέπω είναι "τι σημαίνει ερωτισμος"...

Τι λέτε να ανησυχώ γιατρέ; ;)

Πιπεράτος είπε...

ΑΑΑ...Vista μου πολυ ασχετους και ξενερωτους τους βρισκω τους δικους σου...
Οι δικοι μου ειναι πιο ζωντανοι...
Αν κανεις λιγο ακομη παρεα με μενα μια χαρα ζωηρους θα στους κανω... ;)

ViSta είπε...

:)